Overheid

Overheid en gemeenten



Als overheid of gemeente heeft u zeer uiteenlopend vastgoed in uw bezit. U bent verantwoordelijk voor het onderhoud van monumentale panden tot spiksplinternieuwe gebouwen. Om wat voor panden het ook gaat, uw vastgoed is bij ons in vertrouwde handen. Met onze deskundigheid en ervaring zijn wij in staat uw panden in goede staat te houden of te verbeteren. 

De PHG heeft jarenlange ervaring met het werken voor gemeentes en de overheid. Of het hier nu gaat om publieke ruimtes of kantoren, veiligheid en toegankelijkheid tijdens de uitvoering van onze werkzaamheden is belangrijk. Onze communicatie is hierop gericht. Wij houden rekening met de behoeftes van de overheidsinstelling en de gebruikers van de panden. Wij streven naar zo weinig mogelijk overlast en zo laag mogelijke kosten. 

U kunt ons inschakelen voor bouw-, renovatie en onderhoudswerkzaamheden. De PHG pakt vastgoedonderhoud en renovaties op een resultaatgerichte manier aan. 

Wij maken uw vastgoed voorspelbaar en daardoor beheersbaar. Wij helpen u graag bij het opstellen van een MeerJarenOnderhoudsPlan (MJOP) en met onze Resultaat Gerichte manier van Samenwerken (RGS), verschaffen wij u inzicht in het te plannen onderhoud en de te verwachten onderhoudskosten. Hierbij rekening houdend met een goed afgewogen balans tussen thema’s als veiligheid, gezondheid, energieprestatie, gebruikskwaliteit, toekomstwaarde en kwaliteit van werken en verblijven. RGS zorgt voor een aanzienlijke kostenbesparing. 

Heldere procedures en zorgvuldige communicatie 

De bouw- en onderhoudswerkzaamheden vinden vaak plaats in gebruikte staat. Onze ervaring met het uitvoeren van bouw- en onderhoudswerkzaamheden voor de overheid en gemeentes heeft geleid dat wij specialist zijn op het gebied van omgaan met de gebruikers en de bezoekers. Overzichtelijke procedures en open manier van communiceren zorgen voor een zo laag mogelijke belasting voor de gebruikers. Hier ligt een goede planning aan ten grondslag. U als opdrachtgever wordt door ons ruim van te voren ingelicht over de werkzaamheden en over wie ons contactpersoon is. Heldere communicatie en altijd bereikbaar zijn, daar kunt u bij ons van op aan. Het communiceren met de gebruikers zit in ons DNA opgenomen. Voorafgaand maar zeker ook tijdens de werkzaamheden blijven wij in nauw contact met alle betrokkenen. Op deze manier is het voor iedereen helder wat wij wanneer gaan doen en hoe. 

Digitaal klantenportaal 

Wilt u op een overzichtelijke manier onze werkzaamheden volgen, dan bieden wij opdrachtgevers, gebruikers van het vastgoed en onze partners de mogelijkheid om via een digitaal klantenportaal de stand van zaken in te zien. Bij (omvangrijke) projecten houdt iedereen inzicht in de planning, de procedures en de mogelijke overlast. Alle informatie aangaande het project wordt op een afgeschermde plaats op onze website beschikbaar gesteld voor de betrokken partijen. Denk hierbij aan werkomschrijving, planning en routing, technische adviezen, contactgegevens en overige relevante informatie. Daarnaast leveren wij na afloop van de werkzaamheden op deze plek een (digitaal) informatiepakket aan, waarin staat beschreven wat wij, met welke materialen hebben uitgevoerd en ons advies voor de volgende onderhoudscyclus.
 
Contact
Neem contact op of kom een keertje bij ons langs
Painting Holland Groep
Sluispolderweg 5
1505 HJ Zaandam
  075-631 31 60
Op de hoogte blijven?
Schrijft u zich dan hier in
voor onze nieuwsbrief.
Wilt u ons volgen?